Suntem in cautare de staff! Functiile disponibile sunt moderator, grafician si asistent. Cererile se depun in topicul "Lista echipei disponibile & Topicul aplicatiei" sau urmati instructiunile din "Recrutare moderatori".
Draga vizitatorule, pentru a avea acces deplin la toate categoriile forumului ai nevoie de un cont. La logare sau inregistrare categoriile forumului vor aparea iar tu vei avea posibilitatea de a naviga pe intreg forumul, pentru a descoperii codurile ascunse si imaginile invizibile.

Distribuiţi
Vezi subiectul anteriorIn josVezi subiectul urmator
avatar
mihai
Moderator
Moderator
Mesaje : 320
Reputatie : 0
Puncte : 525
Varsta : 19
Localitate : Graphic Space
http://http//forumgraphicspace.com

VERIFICARE ROUTER

la data de Joi Sept 15, 2016 1:28 am
VERIFICARE ROUTER
Ca să vezi, am uitat să explic ceea mai ușoară probă pentru a indentifica dacă routerul este cel care ne dă bătăi de cap.

În cazul în care nu funcționează internetul sau funcționează defectuos ar fi de preferat să excludem routerul din schemă, in cazul în care folosim unul.

Cablul care este conectat în router, in portul de wan, va fi deconectat din aparat și introdus in placa de rețea a calculatorului sau a laptopului. Facem configurările in windows pentru tipul conexiunii de internet pe care o avem și verificăm dacă funcționează.

În cazul în care sunteți abonat PROFGROUP, puteți cere suport prin telefon pentru a efectua testul și a configura conexiunea de internet direct pe calculator sau pe laptop.

Dacă și după eliminarea routerului problema persistă, pot fi doua motive, unul fiind calculatorul care are probleme, (pe care majoritatea furnizorilor preferă să îl invoce) și cel de-al doilea furnizorul. Acesta din urma ar trebui să verifice cablul clientului, portul în care este conectat acesta, echipamentul, în cazul în care nu este portul, tronsonul pana în echipamentul în care este conectat clientul și așa mai departe pană se indentifică sursa.

Cred că cel mai indicat ar fi să ne rezumăm la ce ține de intervenția noastră ca și utilizator.

În situația în care am exclus routerul, iar problema persistă și motivul este calculatorul ar trebui să indentificăm problemele acestuia. Poate dura sau să fie destul de greu de indentificat. Pentru a exclude și calculatorul din schemă, pare destul de greu dar nu este imposibil. Se va face verificarea cu un alt calculator sau un laptop. Configurăm conexiunea de internet pe care o avem pe un calculator de test și constatăm dacă am eliminat suspiciunea.

Abonații PROFGROUP pot cere asistență și ne deplasăm noi cu un laptop la locația respectivă pentru a testa conexiunea și a fi siguri că nu este calculatorul clientului defect.

După testarea pe un alt calculator trebuie să avem un raspuns clar, urmând ca cineva să ia masuri. Furnizorul ori utilizatorul, după caz.


Board Moderator - Suport ForumGratuit
[Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] | [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link] | [Trebuie sa fiti inscris si conectat pentru a vedea acest link]
Signature made by Diana.
Vezi subiectul anteriorSusVezi subiectul urmator
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum